کرم ضد چروک و جوان کننده

مواد طبیعی موجود درکرم” رد رز” تقریبا تمام مواد مورد نیاز پوست (ویتامین، اسیدهای آمینه،اسیدهای چرب امگا و…) با درصد جذب بالا را فراهم می­کند. در فرمولاسیون این محصول از مواد کاملا طبیعی استفاده شده و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده یا خوشبو کننده شیمیایی می­باشد. از این رو مصرف این کرم طبی به مرور موجب بازسازی پوست شده و باعث رفع چروک و افتادگی آن میشود.

توضیحات

ترکیبات:

روغن زیتون، روغن شترمرغ با زنجیره کوتاه، موم عسل، اسانس طبیعی

موارد مصرف:

فعال نمودن چرخه نوسازی پوست

کاهش خطوط و چروک های سطحی پوست

کاهش لکه های پوستی ناشی از افزایش سن

جلوگیری از پیری زودرس پوست

مکانیسم اثر:

همچنین روغن شتر مرغ نه تنها افزایش دهنده جریان خون در پوست می شود بلکه به دلیل مشابهت و همگن بودن با چربی انسانی می تواند در بازسازی و نوسازی بخش های آسیب دیده یا تحلیل رفته سلول های پوست مشارکت کند.

با گذشت زمان پوست توانایی نگهداری آب و خاصیت الاستیسیته و نرمی خود را از دست می دهد. روغن شتر مرغ با نفوذ بالا می تواند در پوست جایگزین شده و موجب جلوگیری از خشکی پوست گشته و مانع از ظاهر شدن چروک در پوست می شود.

نکات قابل توجه:

در ابتدای استفاده از کرم، فعال شدن چرخه نوسازی سلول های پوست ممکن است موجب کمی قرمزی و در بعضی موارد موجب  ایجاد لک و تغییر رنگ اولیه پوست شود که نشانه اثر بخشی آن بوده و طی روزهای بعد برطرف می­شود.

روش مصرف:

این محصول را در دو نوبت صبح و عصر به آرامی بر روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید. درصورت تمایل یا نیاز به مصرف مواد آرایشی، چند دقیقه بعد از استفاده از کرم رد رز میتوانید از کرم های آرایشی استفاده کنید.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک ، دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید و از یخ زدگی محافظت نمایید .

پس از هر بارمصرف در تیوپ را محکم ببندید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد چروک و جوان کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *